torsdag 21 februari 2013

I like #81


Since 11Aug2011
TORSDAGSTEMA - I like. Här kan du visa vad du gillar precis nu. Det kan vara mat, ett klädesplagg, väder, en situation, människor, ett nytaget foto, husdjur, ... du väljer din nytagna bild som du blev mest nöjd med just nu! Det blir en chans att dela med dig av det där lite extra till oss andra.
Som vanligt: Lägg in direktlänken -Länka tillbaka hit - Njut av varandras bidrag - Ha kul! THURSDAY THEME - I like. Here you can show what you like right now. It could be food, clothing, weather, situations, people, a recent photo by yourself, pets, ... you choose your newly made picture that you were most pleased with right now! It will be a chance to share that little extra for us. As always: Sign in the direct link- Link back to this page - Enjoy each other's contributions - Have fun!




Since 11Aug2011




5 kommentarer:

agnetha sa...

Undrar vad det beror på men jag kan inte kommentera hos alla.

agnetha sa...

Det är så konstigt! När jag ska lämna en kommentar hos Mad Wold så hänger sig datorn och det kommer upp ett meddelande om att Blogspot inte kan köras pga av ett skrift som körs just nu på denne bloggares sida. Sedan går det inet alls att komma till där. Det är hos några andra som det också inte vill sig. jag förstår ingenting. Nu har jag ändrat länken in till mig. :) Så det kan bli när inte huvudet är med :)

B i r g i t t a sa...

Fy det är så trist när det inte fungerar Agnetha. Själv har jag inte haft problem med att kommentera.
Undrar vad det kan bero på?
Har fler haft problem?

Vilen webbläsare använder ni?
Jag använder google chrome som jag finner bäst - Har testat de andra.

anemonen sa...

Jag kan inte se att min länk kommit med på listan. Men när jag försöker lägga in den igen så står det att den finns, men det för den inte. Hur kan det komma sig?

B i r g i t t a sa...

Inger, det är nog ör att det tar en liten stund för länken att publiceras. Den finns med :)